środa, 30 stycznia 2013

Zakupy kosmetyczne i ciekawa fitnessowa gazeta

Dziś pokażę Wam, co u mnie nowego pod względem kosmetycznym. Oto poczynione zakupy w ostatnim czasie:

 Nie ma tego wiele, ale jak wiecie staram się robić przemyślane zakupy i nie kupować niczego w nadmiarze.


  • Żel pod prysznic (Superdrug) i żel do mycia twarzy Simple (Boots) – oba za ok. 1 £. Tanie i dobre, spisują się bez zarzutów. Żelu Simple używam dopiero od kilku dni, ale ma prosty skład i nie podrażnia mi cery. A żel pod prysznic pachnie i wygląda jak karmel :)
  • Krem do oczyszczania twarzy Ultrabland Lush – 6,75 £. Jest na bazie olejów i wosku pszczelego, zamierzam używać go wieczorami. Mam nadzieję, ze pomoże mojej cerze, która ostatnio miewa humory.
  • Perfumy Lady Gaga Fame – ok. 30 £.  No i mam w końcu Gagulca :) Odkąd go kupiłam, ten zapach towarzyszy mi przy każdym wyjściu z domu, uwielbiam ♥



  • Trafiłam też na fajną okazję w The Body Shop – to metalowe serduszko wraz z zestawem różnych kosmetyków było przecenione z 15 na 7,50 £. Zawsze przy wizycie w TBS zachwycałam się Chocomanią, a teraz w dodatku cały zestaw był tak tanio i w praktycznym pojemniku, z którego na pewno zrobię użytek.

I jeszcze niekosmetyczny, ale warty uwagi zakup. Odkryłam fajną fitnessową gazetę - Fitness RX. Jest to skierowany dla kobiet dwumiesięcznik zawierający profesjonalne podejście do fitnessu. Gazeta jest amerykańska, ale dostępna na angielskim rynku. W Polsce niestety brakuje tego typu gazet, a jak już to zahaczają o kulturystykę męską. Shape i Happy (o tym drugim pisałam tutaj) nie wliczam, bo nie niosą ze sobą głębszej treści :)

Tak natomiast wygląda Fitness RX:


Znalazłam tam fajne plany treningowe (skoncentrowane na wolnych ciężarach).


 Jest też dużo ciekawych i wyczerpujących artykułów. Szok, więcej tekstu niż zdjęć :)


Są też przepisy kulinarne, wywiady z fitnesskami itp. Na pewno stanę się stałą czytelniczką tej gazety, bo zdecydowanie trafia w mój gust.

To tyle na dziś... Ten tydzień mam niezbyt udany, bo młoda jest chora i od poniedziałku nie chodzi do szkoły, a co się z tym wiąże - siedzę z nią w domu przez te wszystkie dni od 8 do 17... Eh, chcę już weekend :) Pozdrowienia!

47 komentarzy:

  1. Zakupy megaaa?? fajne te perfumy??
    gazetki szkoda e u nas w Polsce jest tak mało o takiej tematyce..

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedys, kiedys na emigracji ratowalam sie zelem do mycia twarzy z Simple :) wlasnie ze wzgledu na w miare prosty sklad. nie powodowal uczulen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten Simple kupiłam, bo właśnie coś potrzebowałam na szybko, na szczęście wybór okazał się trafny:)

      Usuń
  3. W Polsce mamy Fitness Authority, które ma stronę dla kobiet i mężczyzn osobną, a tak to posucha ;)

    Chocomania wygląda jak do schrupania i ma śliczne opakowanie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dodatku Chocomania pachnie jak prawdziwa czekolada :)

      Usuń
    2. oj tak zgodzę się ;) Sama mam tylko masełko do ust z tej serii, ale zapachowo omonomomom<3

      Usuń
  4. ja chce taki zestaw w takim pięknym pudełku :)
    cudooo

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem ciekawa tych perfum, daj powąchać :D
    a ten zastaw TBS tak apetycznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe jak sprawdzą się u Ciebie kosmetyki z TBS :)
    Ciekawa jestem jak pachną perfumy Gagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już używam tego peelingu i bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  7. Fame mnie bardzo ciekawią, muszę je dorwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusisz tym zestawem, wygląda obłędnie. Nie jestem kosmetykomaniaczką, ale uwielbiam takie bajerki :) I zazdraszczam tej gazety, u Nas bida z nędzą :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię tego typu zestawy, zwłaszcza w efektownych pudełeczkach :)

      Usuń
  9. Musze kiedyś sprawdzić jak pachną te perfumy, bo nie miałam jeszcze okazji ich powąchać :) Gazeta wygląda faktycznie ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Konkretne zakupki, nie powiem...ja ostatnio mocno się ograniczam i im dłużej to trwa, tym bardziej wydaje mi się, ze przecież "wszystko mam"...:-P Czuje jednak,że ten zestawik daje czekoladową moc:-) A gazetka faktycznie wydaje się fajna. Szkoda, że u nas takowych deficyt:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam taki okres ograniczania zakupów kosmetycznych, ale na szczęście już zużyłam większość zapasów i już musiałam kupić parę kosmetyków, bo "naprawdę" nie miałam niektórych :)

      Usuń
  11. świetne zakupy!
    szczególnie zestaw z TBS w metalowym serduszku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Perfumy Lady Gaga Fame.. juz tyle razy miala sprawdzic w drogeri na testerze zapach...... nastepnym razem:)))
    co do zakupkow to fajne - nie znam oczywiscie tych kosmetykow oprocz TBS ale wazne ze sie sprawdzaja :)))
    lubie taki pojemniczki - zawsze sie na cos mi pozniej przydaja :)) pozdrawiam pppapa

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie podobają mi się te perfumy ale mam taki zapas, że sama sobie zakazałam nawet spoglądać w ich kierunku! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne te kosmetyki. Już samo opakowanie serce mi się podoba. A zapach muszą mieć boski :) Już wiem po co miałam do Sephory wejść ostatnio. Miałam powąchać Gagi :D:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Interesująco wygląda ten magazyn, dużo treści, ciekawe tematy, odpowiednia ilość zdjęć - chciałabym mieć do niego dostęp! U nas nie ma niczego konkretnego dla kobiet, ostatnio kupiłam Man's Health (nie miałam czasu do przeczytać nawet, bo sesja, ale po przejrzeniu sądzę że przypadnie mi do gustu bardziej niż Shape).

    Czekoladowy zestaw TBS wygląda apetycznie, ale podejrzewam że polskie ceny już takie zachęcające nie są...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj w Anglii jest tez dostępne bodajże Women's Health, ale w Polsce oczywiście się tego nie uświadczy :)

      Usuń
  16. bardzo zazdroszczę zakupów :) w ogóle jak Ci tam leci? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko w porządku, są też cięższe chwile, ale daję radę :)

      Usuń
  17. Czekoladową serię TBS uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. łosz kupiłaś perfumy Lady Gagi ;P też myślę o nich od dawana, a ten zestaw czekoladowy to już dosłownie rozpusta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe czasem trzeba pozwolić sobie na chwilę rozpusty:)

      Usuń
  19. Czekam na recenzję Ultrabland - sama wybieram się niedługo do lusha i bootsa, bo kosmetyki mi się pokończyły :)

    OdpowiedzUsuń
  20. oo moja siostra ma te perfumy, podoba mi się, że są czarne ;) no i ładnie pachną. a z Body Shopu taki zestaw to i ja bym sobie sprawiła! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Widziałam ten zestaw TBS- jak to pachnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne to czekoladowe pudełko i cena bardzo przyjemna:] widzę, że z Gagi jesteś zadowolona, już troszkę ubyło z butelki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurcze, chyba jestem zacofana, ale nie wiedziałam, że Gaga ma swoje perfumy! Aż je powącham przy najbliższej okazji ;)
    Gazetka faktycznie wygląda na idealną. Na mnie póki co czeka sterta Shape'ów do przeczytania i pewnie jest tak jak mówisz - bez głębszych treści, ale poprzeglądać nie zaszkodzi ;))
    Ściskam!!

    OdpowiedzUsuń
  24. muszę odwiedzic the body shop, bo faktycznie cena mega!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurcze muszę powąchać to cudo Gagi, bo nawet nie wiem jak pachnie :P.
    Widzę, że pomału zadomawiasz się tam (dobrze to napisałam?:P) :).

    Zakupy przemyślane = zakupy udane :D.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny ten zestaw z The Body Shop <3

    W Polsce serio brakuje tego typu gazety... och.
    Hehe tak na marginesie, widzę znajome zdjęcie stockowe (osoby na bieżni), kiedyś je wykorzystałam do projektu sklepu internetowego ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ahh ten body shop :) zawsze coś kupuje ale nie dużo bo mają drogo ! Przepraszam ale Proszę o pomoc dla mojej koleżanki Ewy która walczy z rakiem każda złotówka się liczy , więcej informacji znajdziesz na moim blogu : http://perfektbin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj ale cudowny zakupy, zazdroszczę Ci ich z całego serca <3 Szczególnie zapach Gagi!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jutro pędze do TBS po to serduszko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety dziś byłam w TBS i zobaczyłam, że te serduszka są już po 16 £ :(

      Usuń
    2. Oj tak :P Nie powiem, ale się tą ceną trochę rozczarowałam jak dotarłam do półki :D

      Usuń
  30. fajna ta gazetka musi byc :)) a promocji w TBS zazdroszcze! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapach Gagi sama bym chciała, choć słyszałam o nim różne opinie i mity :p

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam okazję wypróbować i zobaczyć zapach Lady Gagi, bardzo mi się podoba i jest niezmiernie trwały. Ciekawa jestem różnicy ceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Podobają mi się Twoje zakupy :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze podlegają moderacji. Wszelkie złośliwe komentarze oraz spam będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...